reklama

Šír lásku a miluj svoje hlavné mesto!

Poďme trochu polarizovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Baví ma, keď sa hrá v Trenčíne extraliga a miestni fans na zápase s Martinom hulákajú niečo o prostituovanej Bratislave.  

Baví ma, keď sa košickí znalci hokeja dušujú, že už nikdy nebudú pozerať hokejové prenosy pre tendenčné pískanie rozhodcov v prospech Bratislavy.

http://michalmacak.blog.sme.sk/c/141251/Es-kaa-Slovaaan.html  

Bavia ma nenávidené pohľady prísediacich v trenčianskej koniarni počas tretieho semifinálového zápasu so Slovanom. Trenčín síce vyhral, ale ten pocit, keď tuším Hujer strelil jediný gól Slovana a ja som si z plného hrdla mohol zahučať góóól a to ešte v srdci trenčianskeho kotla - poviem vám, ten pocit bol na nezaplatenie.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnako na nezaplatenie bolo vyradiť samotný Trenčín. Či už pre fakt, že Kollár s Parďákom naozaj ukázali, že hokej hrať vedia, ale predovšetkým kvôli tomu, že fanúšik hokeja pozerajúci tento nádherný šport iba pre nenávidenú Bratislavu dostal opäť po papuli. A to nanajvýš fair a športovo.  

Hokej ma jednoducho baví so všetkým, čo k nemu v našich zemepisných šírkach patrí...  

Teda aj s trenčianskymi ufónmi, košickým trdlom gabkom špilárom, či nesmrteľným „dobrezrobilom“ Šechným.  

Popravde, čo by to bol svet bez strašidiel?  

:)

oliver vališ

oliver vališ

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  8x

xxxx xx xxxxxx x xxx Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu