reklama

hokejové: „som hrdý na“ a „sklamalo ma, že“

(napriek tomu ho milujem aj pre nekonečnú polemiku s mojou ženou, že hokej je a zostane neoddeliteľnou súčasťou nášho manželstva)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

som hrdý na:

..nahrávku mareka urama na gól zdena cháru v zápase proti usa

..všetky gabbyho góly

..dravosť branka radivojeviča a romana kukumberga

..karola križana, lebo robil, čo mohol

..na tretiu aj štvrtú lajnu, pretože tentoraz neboli viditeľne horšie ako prvé dve

..akrobaciu gabbyho s hossom, ktorou pochovali nemcov

..víťaztvo nad českom, pretože preto

 ..kapušove góly, lebo si ich zalúžil

..na mira šatana, pretože bojoval ako kapitán

..a dokonca aj na niekoľko dobrých striedaní tibora melichárka, ktorého som podceňoval 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

sklamalo ma, že:

..sme prehrali s druhotriednym výberom kanady

..sme vybuchli s univerzitným mužstvom usa

..opäť sme skončili vo štvrťfinále, tentoraz s ligovým výberom švédska

..obrana celý šampionát iba tieňovala súpera v našom obrannom pásme

..sme nehrali do tela

..sa v repre stále točia rovnakí tréneri

..stv je nepoučiteľná - nudným webom, zlým štúdiom a fakt slabými komentátormi (benchmarkom je susedná čtv)

..som sa vážne pozastavil nad myšlienkou, že zlato z götteborgu bola len náhoda 

a napriek tomu hokej milujem, pre:

..vášeň, silu a nasadenie

..ruskú školu

..česko-slovenské hecungy

..kanadsko-americkú nhl

SkryťVypnúť reklamu
reklama

..prahu ´85 a götteborg ´02

..zlatý gól petra bondru 

(a konečne pre nekonečnú polemiku s mojou ženou, že hokej je a zostane neoddeliteľnou súčasťou nášho manželstva) 

J

oliver vališ

oliver vališ

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  8x

xxxx xx xxxxxx x xxx Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu