reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
oliver vališ

oliver vališ

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  8x

xxxx xx xxxxxx x xxx Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

hokejové: „som hrdý na“ a „sklamalo ma, že“

oliver vališ

hokejové: „som hrdý na“ a „sklamalo ma, že“

(napriek tomu ho milujem aj pre nekonečnú polemiku s mojou ženou, že hokej je a zostane neoddeliteľnou súčasťou nášho manželstva)

  • 10. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 683x
  • 17
Mamy sú fajn

oliver vališ

Mamy sú fajn

Klasické manželské doberačky. Ona je rada, že vie a že na materskej úplne nezblbla a ja som rád, že je rada.

  • 29. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 10
Marek Svatos for President

oliver vališ

Marek Svatos for President

Zasa raz som v aute poskočil od radosti. A opäť za to mohol on. To ráno bolo pritom na vlas rovnaké ako tie predchádzajúce.

  • 11. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 082x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu